Fredag

Vad är det för dag idag ?
FREDAG ! Det vet väl alla vad det betyder ? Tvättdag !!
Jag lyckas alltid vara den som får den bästa tiden (18-21) på fredagar i tvättstugan.
Jag vet vad det beror på, mina grannar är rädda för mig! Muhaha dom tror att om dom tar min tid så kommer helvetet braka lös ! och det har dom rätt i ! Ingen, INGEN tar min tvätttid !!

:)




tillbaka till ämnet SO.

VECKANS INNE/UTE LISTA !

INNE
  • Gästframträdanden. Det är alltid kul när jehovas vittnen ringer på dörren och vill prata lite nonsens.
  • Grönt !!! Alla sorters grönt ! I sommar vill jag att vi alla smälter in bland ängarna och dom skyhöga trädkronorna.

UTE
  • Vitaminer! En ny undersökning som gjordes på ett universites sjukus i USA, washington har nu bevisat att vitaminer i piller form inte upptas av kroppen därav ingen verkan.
  • Musik! Jag har som många andra lyssnat på musik väldigt mycket i alla mina år men nu har jag lärt mig att lyssna på tystnaden, det tomma intet.








Kommentarer
Postat av: Marika Karin & Matilda (Living LA)

Svar: Hej!
Har man tur så behöver man inte ens visa leg :P Ha en toppen söndag!

2008-06-01 @ 19:30:09
URL: http://livingla.blogg.se
Postat av: isabelle

Ååh, jag som älskar musik! Skulle aldrig kunna sluta lyssna på det xD!



Är det inte synd att man inte kan njuta av en tystnad inne i stan? Alltid ett brus av trafik i bakgrunden...

2011-01-31 @ 19:52:18
URL: http://aboutvampires.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååh, jag som älskar musik! Skulle aldrig kunna sluta lyssna på det xD!



Är det inte synd att man inte kan njuta av en tystnad inne i stan? Alltid ett brus av trafik i bakgrunden...

2011-01-31 @ 19:54:11
Postat av: Inger Rozén

Det sjka jag spara.HA ha!

2012-01-27 @ 18:23:32
URL: http://chintoh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0