Panncakes

Om jag säger panncakes vad tänker ni då på ??
Jag tänker på den lilla kaninen i OC, den som bröt foten/tassen. Riktigt fin kanin.
Då tänker jag tillbaka på min förredetta lilla marsvin, Edwardo hette han, vit/svart prickig ! MYCKET FIN !

Edwardo ! Kom tillbaka !

Nej han har inte dött, förhoppningsvis, utan han blev tyvärr såld då jag tröttnade på han. Men han var rolig, jag kan lägga upp ett foto på han senare.
Men nu vill jag satsa på en anka, kan det finnas ett roligare djur? Tänk en anka som traskar runt hemma hos en.
Haha vad roligt !
Eller en iller !

            ELLER             

Dagens fråga: Är det lagligt att ha en anka hemma i sin lägenhet ?


Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0