Ta trappan

Jag har en fråga till er, Allmänheten !

tänk er att ni är på väg hem.. ni går i tunneln och du ser att alla tar trappan, inte rulltrappan, då tänker du tyst för dig själv , FAN rulltrappan funkar inte, (eftersom att rulltrappan inte används) sen tar ALLA trappan, varför vill inte ta rulltrappan, men nu vill jag säga att en gång så var det ungefär 20 personer som tog trappan ! OCH JAAAG ! JAAAAAAG ! tog rulltrappan, HA ! tror ni inte att jag kände mig lite coooool ! ;) och dom förvånande blickarna från de trötta människorna i trappan ! haha ! TA RULLTRAPPAN NÄSTA GÅNG !


det var allt för mig :)

och kom ihåg;
En resa på 100 mil startar med ett steg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0