Att vara eller att inte vara

Jag har inte så mycket att säga idag faktiskt, utöver det faktum att jag har fått klagomål för att jag gillar att skriva med kursiv stil. Aristoteles (*namnet är figuerat) var den som inte gillade det, utan tyckte att man blir sne, hmmf humbug om jag får säga det själv.  


Anyway, så har jag en sak att tillägga, om ni har några funderingar kring mig eller mitt liv så är det bara att fråga, jag svarar så fort som möjligt, jag vill juh inte att ni ska bli förda bakom ljuset, så visa framfötterna och känn er inte hämmade att fråga.


tack.

och kom ihåg; Härmed förklarar jag den nya Djurgårdsfärjan invigd som ska gå här mellan ... eh ... hållplatserna.
Språklig groda av Kung Carl den XVI Gustav 



Kommentarer
Postat av: Mats Nosstgneb

Det är faktiskt jobbigt med för mkt kursivt. Men din blogg är ju rolig iaf :D

2007-05-13 @ 21:05:49
URL: http://myshit.blogg.se/today/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0