Stavfel?

Varför klagar ingen på mig om jag har massa stavfel i mina blogginlägg?
Jag blir ju ledsen, känner folk att det inte är någon poäng med att rätta mig för att jag är så otroligt dåligt på grammatik? VA?
Ni är riktigt kalla människor, som inte kan göra en ansträngning och rätta mig.
Jag tror inte jag är alltför dålig, men jag har mycket problem med kolon eller vad det heter, dessa --> ,
jag lägger in dom lite där jag känner för, men är det rätt eller fel?

TYCK TILL NU LÄSARE! TYCK TILL !

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tycker i alla fall inte att din blogg på något vis lever upp till beskrivningen "Roligaste bloggen". Den var ju inte rolig någonstans. Vad får vi ut av att läsa dina inlägg om din vardag?

2011-04-13 @ 16:55:19
URL: http://linneaborgcrantz.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tycker i alla fall inte att din blogg på något vis lever upp till beskrivningen "Roligaste bloggen". Den var ju inte rolig någonstans. Vad får vi ut av att läsa dina inlägg om din vardag?

2011-04-13 @ 16:56:12
URL: http://linneaborgcrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0