Nu till något roligare...

har ni tänkt på ordet ER ? er .. er .. er ?
jag tycker att det svenska språket är relativt fint,speciellt om man kollar på våra grannländer då tycker jag att svenska är klart finast!
men tillbaka till ordet: er ! vad är det för ord, jag tycker det är så fult! vem kom på det ordet? usch ! nej jag hatar det ordet, men det finns ett ord som är värre, mycket värre (!!!!) skorpa, skorpa, oh jag mår fysiskt illa när jag hör ordet. Klarar knappt av att skriva det.

Men såklart finns det ord som är väldigt fina, som veranda, det är det finste ordet som finns!




Kommentarer
Postat av: Emma

fin utsikt på bilden iaf tihi

2007-12-12 @ 20:38:59
URL: http://emmsishsh.blogg.se
Postat av: Pär

Haha jag brukar inte tänka på ord så ofta men du har
rätt med att veranda är ett fint ord

2007-12-12 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0