Hare hare hare krishna

Har ni hört talas om sekten Hare Krishna?
Det har jag. Jag var med på ett utav deras semenarium härom veckan, och jag kan säga att det var otroligt givande, visst det luktade lite konstigt i deras lokal men det var en mysig atmosfär ändå.
När jag kom dit så såg jag att det satt en kille och bad en bön, tog väldigt lång tid kan säga för han var inte klar på typ en halvtimme.
Men jag fick lite information om hare krishna men det verkar inte vara något för mig, för mycket konstigheter inom sekten som jag inte riktigt förstod, och så luktade det ju konstigt plus att dom hade målat med någon gegga i ansiktet, fast det kanske är en mjukgörande/rengörande gegga, hmm borde ha frågat, anyways så har dom typ klänningar på sig även killarna så jag vet inte.

Men seintologerna verkar ju intressanta, men jag har hört att dom är farliga. Usch då håller jag mig hellre till min egen religon (Zetalip).













Kommentarer
Postat av: Erika

Man ska inte ge sig in i sekter... har hört att man fastnar väldigt lätt...

2007-12-12 @ 20:23:34
Postat av: Linda

Vad är zetalip för något då? =)

2007-12-12 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0