Årets sista sommardag närmar sig sitt slut

Sol vind och vatten,
höga berg och djupa hav.

Nu kommer vintern krypandes, och egenligt min egen uppfattning så finns det ingen höst.
antingen är det varmt eller kallt. Sommar eller Vinter.
och därför har jag nu suttit och suktat efter denna skönhet som jag bara måste ha.


fin fin må jag säga. den gröna självklart.
Men om någon vet var den finns att köpas så kontakta gärna mig, eftersom att jag endast googlade på grön jacka och fick fram detta.
jag var verkligen sugen på en grön jacka denna vinter, så som jag var det förra vintern.


Detta blev ett Jack-ligt inlägg

(förstår ni, Jäkligt (jack-ligt)


tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0