Oh ! baraba baba im lovin it!

Jag är bloggare nu. men det har ni väl märkt

idag är det soligt.. här i stockholm... det är juh alltid lite trevligt med sol .. ! Sol vind och vatteeen !
Asså är det någon mer än jag som missat att Ted Gärdestad är död ! ?
Det hade jag iallafall tills min vänner Aristoteles och Sokrates (deras namn är figuerade) började disskutera om håkan hellströms hyllning till Mr Gärdestad.. han hade appearently tagit självmord, hoppat framför ett tåg.
nu kanske ni undrar  varför jag skriver om det ? jaha det är för att ni inte ska göra samma misstag som jag. VILA I FRID

Jahapp.. där tog våra samtalsämnen slut.. men vi får väl alla mötas vid en papperskorg, som jag läste i metro idag att alla skulle göra .. för att man inte ska skräpa ner... aa ni förstår...eller det kanske ni inte gör..

OH ! idag har jag kommit på en alldeles härlig upptäckt .. Jag höll på att googla massa jordgubbar och sånt sen skulle jag googla blåbärspaj då skrev jag blåbärs ! OCH DÅ ! kom den finurliga upptäckten att det stod blå bärs ! asså blå öl. det var kul så länge det vara....

vad mer har jag gjort för upptäckter idag... jo juste jag och aristoteles diskuterade hur pinsamt och uncomfterable det är när getingar flyger in i tågen och man sitter där och är helt skräckslagen och ser lite psykiskt störd ut när man vrider och vänder på sig..och man försöker få alla andra att se att det finns en geting där och att man inte är pskiskt störd ... haha sen började vi prata om att dom e freeloaders .. skulle det inte va roligt om det kom en kontollant och sa: Höörredu ! Vissa ditt färdbevis ! nehe ! Då får du fan ta och gå av här ! hihi kul

Förresten har ni sett den där telia reklamen där pappan dottern och dotterns pojkvän står på balkongen och pojkvännen frågar pappan om han behöver hjälp med att montera upp parabolen... ?
Haha den tyckte jag va jätte rolig när jag såg den första gången .. och andra.. men nu har den förlorat all sin glory... jag vet inte varför ..

stackarna nu får ni läsa allt det här för imorgon ska vi ha ett test ! Glöm inte det !

Kommentarer
Postat av: Lynn

Håller absolut med dig angående reklamen! Den var hysteriskt kul i början.. men nu. USCH!

2007-04-11 @ 14:59:42
URL: http://druvsoocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0