MORSNING

Hej hej och goder förmiddag !

Jag tänkte börja med att be om ursäkt för min försägelse igår mitt på blanka dag ute i bloggarland!
Jag nämnde att discovery skulle visa Jag skulle varit död kl 22:00 ... men så var inte fallet.. Istället visades det Extrem överlevnad med Mr Bear. ( aka Teddybear)

Igår träffade jag på en gammal vän, som nu mera jobbar på MTV .. vem det var, det får ni ta reda på själva .. hehe relativt känd skulle jag vilja säga iaf .. om jag säger påsksången vad tänker ni på då ? 

Och så vill jag dela ut en varning till er alla ! se inte filmen Hot Fuzz .. den är extremt dålig !


dagens ris går till *trumvirvel* - VÄGGEN I SUNDBYBERG ! varning varning jag gjorde illa mig ! det kan hände DIG också !

Dagens ros- Ingrid som var så vänlig och öppnade dörra !


tack för mig för denna gång !
kom ihåg: Nu fortsätter det stora äventyret !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0