Kommentera eller inte kommentera ?

Varför kommenterar man ej andras bloggar ?
Är det så att man inte orkar eller vill man helt enkelt lägga sig i andras liv.? för då kan jag berätta; ni får jätte gärna ställa frågor om mig och min blogg som individer i detta samhälle... så GÖR det också .. alltid lika roligt att få se att en glad .. eller icke så glad människa tagit sig tiden och skrivit en liten kommentar eller två.


Annars så har jag en fråga och den som svarar på denna fråga är jag evigt skyldig..
Okej, föreställ er att ni åker kryssning till tex åbo/åland eller liknande, sedan är ni tillbaka på väg till sverige igen, vi säger att det är två timmar kvar tills båten kommer i hamn.. då står det folk och väntar på att komma ut ur båten ! DET ÄR TVÅ TIMMAR KVAR TILLS DEN KOMMER FRAM ! Dom står där med sina väskor och jackor klara att gå av.. Varför är min fråga .. Varför gör dom på detta viset ?


tack.

COM

Kommentarer
Postat av: anon

Troligen därför att de inte vill stressa i sista minuten. Det är väl bättre att vara klar och redo att gå av.

2007-04-17 @ 11:50:14
Postat av: SommarDans

Hej! här kommer en kommentar :)
Gar tyvärr inte något svar på den kluriga båten historian. Men jag har en utmaning!nästa gång du står i kö, testa att inte kliva fram ett steg när personen framför dig gör det. helt plötsligt har du en annan person BAKOM dig som flåsandes i nacken. Personen bakom har tagit ett tag fram trots att du inte har det och ibland kan man känna hur irriterad "bakom-personen" blir av hålet som är mellan dig och personen före dig i kön. VARFÖR? Hinner man snabbare fram?
Lev å må!!
/S

2007-04-17 @ 11:50:50
URL: http://[email protected]
Postat av: caroline

liten kommentar här!
det undrar jag också.. de vill väl vara ute i GOD tid ;)

2007-04-17 @ 17:11:12
URL: http://imagine.webblogg.se
Postat av: vad ska jag skriva här?

Har du funderat på att köpa en ny laptopväska?
Själv ska jag satsa på en sparrisgrön ;)

Måtte det bli sol nu

Postat av: Emma Journalen

Ja du. Jag kommenterar ett inlägg om jag tyckte att det var bra, eller om jag känner att jag har nåt att säga om saken. Jag gör det inte bara för kommenterandets skull.

2007-04-19 @ 14:48:37
URL: http://journalen.blogg.se
Postat av: Jag !

Nej, inget svar är tillräckligt bra .. jag förväntar mig att ni ska klura ut det här..NU .. eller ... NU ..eller nuuuuuuuu !

och du som kommenterade laptopväskor, jag kan då säga dig att jag inte behöver någon, varför ta med datan ut om man kan ha den hemma? jag förstår verkligen inte poängen med bärbar data.

till SommarDans: Va ? nej tyvär så är det försent för min hjärna att koppla alla bokstäver till ett sammanhang nu, jag tar det imorgon :) .. men en fråga .. finns det någon skillnad på VinterDans och SommarDans ..?

2007-04-20 @ 01:21:08
URL: http://haringetattgora.blogg.se/
Postat av: Camilla

En annan fråga är... Varför folk stressar in på bio/teatern, när man har en bokad plats. Platsen försvinner ju inte???

Det är lika korkat som att köa ut ur båten två timmar innan den lägger till, samt att den står en timme i hamn. Det betyder att personerna har nästan TRE timmar på sig att gå av. Hmm... de kanske går väldigt sakta?!

2007-04-20 @ 06:55:28
Postat av: Mats Nosstgneb

Det är är som pensinärer på bussen. De reser sig helst 5 hållplatser innan de är framme vid den som de ska gå av på. Men detta är extremt. Det kan ju vara så att de är rädda för att båten ska sjunka och vill vara snabba ut ur den om olyckan är framme. Så tror jag att det är.

2007-05-13 @ 21:09:00
URL: http://myshit.blogg.se/today/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0