Jaa ni kära lyssnare ( tittare )

Jag har blivit en riktig bloggaholic !
haha jag vill blogga hela tiden.. men tiden är knapp min vän .. tiden räcker ej till. *sorlig musik*
 

Jag vill tipsa alla om att ikväll klockan 22:00 på discovery channel kommer det; jag borde varit död.
Den brukar ofta va skit intressant att se ... för det är juh sant det dom visar.

haha var det någon som såg bingo royale igår med slagsmåls klubben ?
haha mycket intressant val av glasögon Frej hade.. men kul .. dom var med på mycket mer än musli imorse också det var ju kul för dom eftersom att jag aldrig hade hört deras musik innan det.. men det va ganska katchigt..

caaaaaan yooou tell me is this faaaaaaaaith ..
! lalalaaa
jaa jag sitter här och småsjunger lite ..Men det va kanske inte intressant .. ?
haha men vad är intressant då ?
EXAKT ! ingenting .. då får ni ta och läsa den här extrtemt braiga bloggen ! ...
erkänn att lite intressant är den ...

Prova inte att stoppa in fingret i ett eluttag .. det gjorde jag typ förra månaden .. jag var i en källare och stod brevid ett eluttag och såg att det va en skruv i eluttaget som låg lite löst .. så jag fick för mig att jag skulle ta ut det.. tror ni det funka eller ? nej, det var absolut ingen bra ide .. nee.. jag fick ganska ont faktiskt .. haha men jag överlevde i alla fall ..


nej .. nu ska jag nog börja dra mig hemmåt ... vart jag är nu får ni inte veta hehe.
men jag kanske bloggar igen idag .. vi får se vad framtiden bär med sig.

förresten kan alla kommentera något ! Jag blir så glad när folk gör det :D

Kommentarer
Postat av: Paola

haha

2007-04-11 @ 16:06:06
URL: http://paolita.blogg
Postat av: Paola

haha

2007-04-11 @ 16:06:11
URL: http://paolita.blogg
Postat av: Tove

bloggaholic efter en dag ?

2007-04-11 @ 19:00:04
URL: http://toivo.blogg.se
Postat av: fröken Främling

det blir lätt så i början.. sen tröttnar man lite och minskar på inläggen, hehe,.. förhoppningsvis ;)

2007-04-11 @ 22:59:46
URL: http://melankoliskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0