HENKE!

Ja Henke min käre vän (min guldfisk) jag lägger upp en bild på Honom imorgon, just nu sover han, ligger där och ser så fridfull ut, det är konstigt att han hamnat på sidan nu när han sover ... Henke e allt trevlig han... :) får väl gå och väcka han snart .. börjar känna mig lite ensam..

Jag hade en annan guldfisk förut .. Håkan . VILA I FRID. men han dog.
Sen hade jag (innan Henke och Håkan) en annan guldfisk som hette Peter .. eller var det Petri .. nej jag tror han hette Matteus.. han var allt trevlig :) jag minns när jag brukade skaka om hans guldfiskskål och sjunga- Boy you rock my woooorld (ni vet Micheal Jackson låten - Rock my world (jag minns inte om den heter så, jag är inget big fan av Wacko Jacko .. hehe.. eller kallas han Jacko Wacko .. nej det tror jag inte.. eller gör jag.. hur som haver.. vad vare jag skulle säga nu då...?
Ajuste ehm......... ajuste ! Thriller det är en hejdundras visa det :)


natti natt !


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är kul att läsa din blogg, den är rolig!

Själv bloggar jag inte, föredrar att läsa andras.

2007-04-20 @ 06:57:37
Postat av: Karin

tack:) ja nu är jag här:)

2007-04-20 @ 09:58:05
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0