Hej igen ..

Nu hade jag tänkt att berätta lite mer intressanta saker ... vad det är vet jag inte än.... men det ska jag ta reda på nu !

Det var väl ändå lite sådär halv intressant !

och ajuste ! Ni har väl märkt att top hat (glassen) har kommit tillbaka ? haha det e väl skit bra ? JAG ÄLSKAR DEN.. Den är verkligen överskattad men den är ju väldigt härlig ändå .. och jag hoppas att ni har uppmärksammat låten som spelas på radio: Top hat min top hat .. etc den är juh bara för härlig den också ..
så gå ut i vårsolen och ät en top hat ...  men jag tycker att den är godare när den är lite smält.. :)

Dagens tv tips idag blir  väl...Gothika på TV6 klockan 21:00 .. jag har sett den förut men jag minns inte riktigt om den var bra ... men det återstår att se ... Är det någon som har sett den som kan säga om den är sevärd eller inte ?

Vi hörs säkert igen

Kommentarer
Postat av: Stina

gothika e väl helt ok..
måste bara säga att din blogg e alldeles underbart flummig =) pröva lite kortare inlägg dock, typ bara dela upp dom så att d blir fler korta ;)
och en lista skulle jag tycka va mkt intressant oxå. måste inte vara så personlit men lite så man vet lite mer vem du är o vad du gör
"ses" imorrn ;)

2007-04-12 @ 22:35:28
URL: http://stiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0