Bloggelibloggblogg (säg det fort 5 och en halv gång om ni kan)

Jag undrar hur många som sa bloggelibloggblogg 5 och en halv gång..!

dagens ris går till- kastrullen. I kylskåpet. Riset var slut. Kastrullen var tom.

Dagens ros går till- INGEN ! HA! alla är så oförlåtligt tråkiga.


Jaha.. ska vi se om jag har något att tala om för er ute i bloggarland..
ne.. det verkar jag inte ha.. men har du något intressant ämne du vill att jag tar upp? Tveka då inte, utan ring-
087020090. säg det där nummret högt en gång så kommer ni känna igen det, denna gången luras jag inte med er.

Men liiiiiissnnaa liiisssnaa



IIIII OOOOH IIIII OOOOH   (det ska låta som en åsna för er som ej förstod)


Och kom ihåg- Vägen vi vandrar på är alltid pyttoresk, om vi inte tar motorvägen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0