Att vara eller inte vara logisk..

Hello mina kära kycklingar !
nu har jag börjat lära mig hur man skriver ett blogg inlägg !
om ni har uppmärksammat att jag har fått en kommentar så är det bara jag som trodde att det var så man skrev ett inlägg ! men nu har jag lärt mig hur man gör.... tack vare min vän aristoteles som jag gillar att kalla henne.


Jag kan börja med att presentera mig, eller nej det kan jag inte, för jag är anonym men för er som vill veta så bor jag i stockholm (men jag är ingen dryg männsika, eller det kanske jag är, jag har aldrig riktigt förstått innebörden med dryg.. när jag hör ordet tänker jag på kola, när man tar en tugga och det är sådär segt.. det tycker jag är drygt.. eller YES diskmedel det är ju också drygt, om man ska tro på reklamen vilket man självfallet inte ska) .. mer kan jag inte säga .. jag kommer antagligen avslöja lite dag för dag vecka för vecka, tills ni känner mig in och utantill.

Nu får vi se vart världen tar mig ..
och kom ihåg: med logik menas förnuftigt tänkande, så använd eran inre logik-person.


Kommentarer
Postat av: ` natts

du kan få en bättre blogg genom att ha flera bilder, väcker mer intresse hos läsare ! :)

2007-04-25 @ 17:25:44
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0