70-talet .. ? 30 ? !?!?!

Är det på det viset ni har uppfattat mig ?
Herregudarsskymning då är det väl lika bra att jag slutar blogga !
JAG ÄR 18 ! född 1989 ... haha men det var intressant att se hur ni uppfattar mig ! nu vet jag !


tillbaks till saken.. vad var det då ?
ajuste ! Jag har en liten lista här som ni kan få läsa lite om mig i ..


Dagens frukost: Fricaddeler med bönsås *mums*
Dagens klädsel: Gul jumper, Blå jeans -hög midja-.
Dagens dryck: Mjölk sjävklart (den röda)
Dagens längtan: Att få komma hem
Dagens låt: Ronny&Ragge- sommaren är här
Dagens plagg: Jag sa väl det?
Dagens avundsjuka: Dom som fick gratis sportdryck. nästa gång aristoteles, nästa gång.
Dagens sämsta: Ingen skogspromenad :(
Dagens bästa: Gratis buss till City Gross, härligt värre!

Kommentarer
Postat av: Blogglösa Camilla

Sorry! Det var baserat på ditt inlägg om Top Hat-glassen, den fanns på åttiotalet... När JAG var ung (är själv 32)!

2007-04-24 @ 17:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0